Yin- jooga tasakaalustab aktiivset elustiili. Sobib neile, keda häirib pidev sisedialoog peas, või neile, kes soovivad iseennast sügavamalt tundma õppida.

Yin-jooga praktika on suunatud keha sidekoele – fastsiale –, kõõlustele ja liigestele eesmärgiga parandada neis verevarustust ja üldist liikuvust, kuna just vanuse ja istuva eluviisiga muutub keha kangemaks. Asendeid hoitakse keskmiselt 3–5 minutit (maksimaalselt 20 minutit) tavaliselt istudes või lamades, samaaegselt lihaseid ülimalt lõdvestades, sest vaid sel moel jõuab sügavamate kihtide mõjutamiseni ehk sidekoeni. Kui lihas on pinges, siis pole võimalik sidekude mõjutada. Asendeid on yin-joogas ligikaudu kolmkümmend. Füüsiliselt aitab see joogatüüp taastada ja hoida liigeste loomulikku liikuvust. Energeetiliselt aitab yin-jooga avada keha meridiaanisüsteemi, parandades energiate liikumist ja toetades emotsionaalset tasakaalu. Yin-praktika on väga heaks tasakaalustuseks yang-tüüpi praktikatele, nagu jõutrenn, kardiotreening, aktiivsed joogapraktikad. Samuti juhul, kui oma päeva veeta n-ö yang-energias, tegeledes füüsilise või aktiivse mõttetööga, millega kaasneb stress ja pinge. Yin-praktika annab erilise võimaluse märgata, kuidas sa ennast nii füüsiliselt kui ka emotsionaalselt tunned. Mis su kehas päriselt toimub, millised aistingud, emotsioonid ja mõtted tekivad. Aeglane praktika annab aega õppida tundma oma piire. Märgata, olla kohal ja minna hingamise ning lõdvestuse kaudu läbi pingest, kuulates samal ajal oma keha vajadusi.   Yin- jooga tasakaalustab aktiivset elustiili. Sobib neile, keda häirib pidev sisedialoog peas, või neile, kes soovivad iseennast sügavamalt tundma õppida. web hosting services top

Märgates iseennast

Kairi Rebane, Tartu Joogakeskuse ¹ivananda ja yin-jooga treener; fotod: Maari Soekov

Yin- jooga tasakaalustab aktiivset elustiili. Sobib neile, keda häirib pidev sisedialoog peas, või neile, kes soovivad iseennast sügavamalt tundma õppida.

Märgates iseennast

Yin-jooga praktika on suunatud keha sidekoele – fastsiale –, kõõlustele ja liigestele eesmärgiga parandada neis verevarustust ja üldist liikuvust, kuna just vanuse ja istuva eluviisiga muutub keha kangemaks. Asendeid hoitakse keskmiselt 3–5 minutit (maksimaalselt 20 minutit) tavaliselt istudes või lamades, samaaegselt lihaseid ülimalt lõdvestades, sest vaid sel moel jõuab sügavamate kihtide mõjutamiseni ehk sidekoeni. Kui lihas on pinges, siis pole võimalik sidekude mõjutada.

Asendeid on yin-joogas ligikaudu kolmkümmend. Füüsiliselt aitab see joogatüüp taastada ja hoida liigeste loomulikku liikuvust. Energeetiliselt aitab yin-jooga avada keha meridiaanisüsteemi, parandades energiate liikumist ja toetades emotsionaalset tasakaalu. Yin-praktika on väga heaks tasakaalustuseks yang-tüüpi praktikatele, nagu jõutrenn, kardiotreening, aktiivsed joogapraktikad. Samuti juhul, kui oma päeva veeta n-ö yang-energias, tegeledes füüsilise või aktiivse mõttetööga, millega kaasneb stress ja pinge.

Yin-praktika annab erilise võimaluse märgata, kuidas sa ennast nii füüsiliselt kui ka emotsionaalselt tunned. Mis su kehas päriselt toimub, millised aistingud, emotsioonid ja mõtted tekivad. Aeglane praktika annab aega õppida tundma oma piire. Märgata, olla kohal ja minna hingamise ning lõdvestuse kaudu läbi pingest, kuulates samal ajal oma keha vajadusi.

 

Yin- jooga tasakaalustab aktiivset elustiili. Sobib neile, keda häirib pidev sisedialoog peas, või neile, kes soovivad iseennast sügavamalt tundma õppida.
Märgates iseennast
easy to use best web hosting companies solutions provided by best hosting companies uk with reasonable time websites design, for website hosting in UK you may want to look at list web hosting best top 5 uK present some choices, which offer topping quality web hosting in UK. top website hosting review hosting web best service quality becomes good web hosting great solutions for your needs. which web hosting is best good recommend top review of best web hosting top suggest good web hosting provider hea teada kodulehe valmistamine aara.ee ja lisaks tasub kodulehe tegemise kohta lugeda kodulehe valmistamine
Märgates iseennast
HEAOLU

 


© Copyright

Ajakiri Mari on autorikaitse objekt ning selles avaldatud materjalide kasutamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.

  

 

Rubriigid               

Naised ja elu

Mood ja ilu

Heaolu ja tervis

Söök-jook

Elustiil

Toimetus   

Ajakiri Mari

Tellimisest

Reklaam

Kontaktandmed

Võta ühendust

Kontakt

Ajakiri Mari

671 21 30

Merivälja tee 1
11911 Tallinn