Vaikuseminutite harjutused on lihtsad ja käepärased, kestavad vaid mõni minut, ent keerulised siseheitlused lahtuvad. Need on tõhusad treeningvahendid, et hoida oma meeleseisund kogu aeg rahulik.

Kui te tahate kaua ja õnnelikult elada, siis peate õppima tempot maha võtma ja lõõgastuma. Pidage meeles, et kiirus on see, mis tapab! Inglise vanasõna Ühel päeval sain telefonikõne Norras elavalt sõbrannalt. Üks asi, miks ta koos perega aastaid tagasi välismaale läks, oli sealne stressivabam ja positiivsem ühiskond ning võimalus oma armastatud (kultuuri)töö eest saada elamisväärset sissetulekut. Nüüd rabas ta mind uudisega, et on olnud juba kolm-neli kuud suures depressioonis. Pikaajaline ületöötamine ja ärevushäired on viinud selleni, et praeguseks saab ta kolmandat nädalat psühhiaatriahaiglas elektrišokke... Olin seesmiselt raputatud. Maailma Terviseorganisatsioon WHO on ennustanud, et aastaks 2030 on inimeste peamiseks surma põhjuseks vaimse tervise probleemid ja esikohal haigustest on depressioon. Inimese aju ei suuda lihtsalt toime tulla tohutu infotulva, üha kasvava killustatuse, pideva rööprähklemise ja kõrgete ühiskondlike nõudmistega. Aju on üks suur lihas ja vajab treenimist täpselt samamoodi kui meie muud lihased. Kui täna tekitavad meile harjumuste “ajuradasid” peamiselt erinevad helendavad ekraanid, viibime enamiku ajast nn uitmõtete re¾iimil ja heitleme mitmete automaatselt esilekerkivate emotsioonide küüsis, siis peagi on käes unetus, rahutus ja ärevus, mis võivad kaasa tuua ka muid raskemakujulisi tõbesid. Inimene otsib abi ja üheks “tööriistaks” on üha menukamaks muutuvad vaikuseminutite tähelepanu ja meelerahu harjutused. Inglise keeles mindfulness’i (tõlgituna nii teadveloleku kui ka ärksameelsusena) praktikad on saamas tõhusaks treeningvahendiks, millel on mitmeid kasutegureid. Vaikuseminutite harjutused on lihtsad ja käepärased, kestavad vaid mõni minut, ent keerulised siseheitlused lahtuvad. Need on tõhusad treeningvahendid, et hoida oma meeleseisund kogu aeg rahulik. web hosting services top

Vaikuseminutid ja meelerahu

Merike Mitt, fotod: Pildipank 123

Vaikuseminutite harjutused on lihtsad ja käepärased, kestavad vaid mõni minut, ent keerulised siseheitlused lahtuvad. Need on tõhusad treeningvahendid, et hoida oma meeleseisund kogu aeg rahulik.

Vaikuseminutid ja meelerahu

Kui te tahate kaua ja õnnelikult elada, siis peate õppima tempot maha võtma ja lõõgastuma. Pidage meeles, et kiirus on see, mis tapab!

Inglise vanasõna

Ühel päeval sain telefonikõne Norras elavalt sõbrannalt. Üks asi, miks ta koos perega aastaid tagasi välismaale läks, oli sealne stressivabam ja positiivsem ühiskond ning võimalus oma armastatud (kultuuri)töö eest saada elamisväärset sissetulekut. Nüüd rabas ta mind uudisega, et on olnud juba kolm-neli kuud suures depressioonis. Pikaajaline ületöötamine ja ärevushäired on viinud selleni, et praeguseks saab ta kolmandat nädalat psühhiaatriahaiglas elektrišokke... Olin seesmiselt raputatud.

Maailma Terviseorganisatsioon WHO on ennustanud, et aastaks 2030 on inimeste peamiseks surma põhjuseks vaimse tervise probleemid ja esikohal haigustest on depressioon. Inimese aju ei suuda lihtsalt toime tulla tohutu infotulva, üha kasvava killustatuse, pideva rööprähklemise ja kõrgete ühiskondlike nõudmistega.

Aju on üks suur lihas ja vajab treenimist täpselt samamoodi kui meie muud lihased. Kui täna tekitavad meile harjumuste “ajuradasid” peamiselt erinevad helendavad ekraanid, viibime enamiku ajast nn uitmõtete re¾iimil ja heitleme mitmete automaatselt esilekerkivate emotsioonide küüsis, siis peagi on käes unetus, rahutus ja ärevus, mis võivad kaasa tuua ka muid raskemakujulisi tõbesid. Inimene otsib abi ja üheks “tööriistaks” on üha menukamaks muutuvad vaikuseminutite tähelepanu ja meelerahu harjutused. Inglise keeles mindfulness’i (tõlgituna nii teadveloleku kui ka ärksameelsusena) praktikad on saamas tõhusaks treeningvahendiks, millel on mitmeid kasutegureid.

Vaikuseminutite harjutused on lihtsad ja käepärased, kestavad vaid mõni minut, ent keerulised siseheitlused lahtuvad. Need on tõhusad treeningvahendid, et hoida oma meeleseisund kogu aeg rahulik.
Vaikuseminutid ja meelerahu
easy to use best web hosting companies solutions provided by best hosting companies uk with reasonable time websites design, for website hosting in UK you may want to look at list web hosting best top 5 uK present some choices, which offer topping quality web hosting in UK. top website hosting review hosting web best service quality becomes good web hosting great solutions for your needs. which web hosting is best good recommend top review of best web hosting top suggest good web hosting provider hea teada kodulehe valmistamine aara.ee ja lisaks tasub kodulehe tegemise kohta lugeda kodulehe valmistamine
Vaikuseminutid ja meelerahu
HEAOLU

 


© Copyright

Ajakiri Mari on autorikaitse objekt ning selles avaldatud materjalide kasutamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.

  

 

Rubriigid               

Naised ja elu

Mood ja ilu

Heaolu ja tervis

Söök-jook

Elustiilirubriik

Toimetus   

Ajakiri Mari

Tellimisest

Reklaam

Kontaktandmed

Võta ühendust

Kontakt

Ajakiri Mari

671 21 30

Merivälja tee 1

OÜ Marikiri