Kuidas taastuda aktiivsest liikumisest ja treeningust?

See sõltub paljuski nii harrastaja soost, vanusest kui õues trenni ajal olnud ilmast. Sellestki, kas meel ja keha olid enne trenni puhanud või väsinud. Kui kaua trenni tegid, milline oli treeningkoormus, kas jõid treenides sobivas koguses vett. Jagub kehas piisavalt toitaineid, et koormusest taastuda? Magneesium näiteks aitab ära hoida lihasvalude teket. Milline on su menstruatsiooniga seotud kuuseis ― paljud naised tunnevad enne päevade algust suurt väsimust. Kui siis teha suure koormusega trenni, on taastumine tavalisest aeglasem. Seega ei peaks väsinud inimene rasket trenni tegema. Oluline on, kas pärast treeningut on saadud korralikult puhata. Arvestama peab, et trennist taastub igaüks erinevalt. Kuidas füüsilisest koormusest taastuda? Vali vastavalt enesetundele sobilik taastumisviis. Puhka. Oleks hea, kui keha ei jääks pärast pingutust valusaks. Mida vähem valusid, seda tervem on keha ja seda kergem on sel vajadusel kaalu langetada. Kuna moodsa elu mugavuste tõttu pole me enam nii liikuvad ja tugevad kui peaksime, siis iga uus tavapärasest suurem koormus tähendab kehale kerget šokki. Alustades pärast pikemat pausi taas treeningutega on normaalne, et esimese trenni järel võivad erinevad lihasrühmad tunda anda ja valutada. Valu on tingitud lihastesse pingutuse ajal kogunenud piimhappest, mida aitavad eemaldada erinevad taastusviisid. Seejuures on ülejärgmisel päeval lihasvalu tavaliselt hullem kui trennijärgsel päeval, aga trennijärgne ebamugavus ei tohiks heidutada, kui endale on kindlad eesmärgid seatud. Tähtis on puhata, mis on organismile kõige loomulikum, tervislikum ja sõbralikum, ent mitte kõige kiirem viis, et suuremast koormusest taastuda. Loe artiklit edasi ajakirjast Mari. Tellimisinfo leiad siit Kuidas taastuda aktiivsest liikumisest ja treeningust? web hosting services top

Taastu trennist!

Eva Pettinen, fotod: Pildipank123

Kuidas taastuda aktiivsest liikumisest ja treeningust?

See sõltub paljuski nii harrastaja soost, vanusest kui õues trenni ajal olnud ilmast. Sellestki, kas meel ja keha olid enne trenni puhanud või väsinud. Kui kaua trenni tegid, milline oli treeningkoormus, kas jõid treenides sobivas koguses vett. Jagub kehas piisavalt toitaineid, et koormusest taastuda? Magneesium näiteks aitab ära hoida lihasvalude teket. Milline on su menstruatsiooniga seotud kuuseis ― paljud naised tunnevad enne päevade algust suurt väsimust. Kui siis teha suure koormusega trenni, on taastumine tavalisest aeglasem. Seega ei peaks väsinud inimene rasket trenni tegema. Oluline on, kas pärast treeningut on saadud korralikult puhata. Arvestama peab, et trennist taastub igaüks erinevalt.

Kuidas füüsilisest koormusest taastuda?

Vali vastavalt enesetundele sobilik taastumisviis.

Puhka. Oleks hea, kui keha ei jääks pärast pingutust valusaks. Mida vähem valusid, seda tervem on keha ja seda kergem on sel vajadusel kaalu langetada. Kuna moodsa elu mugavuste tõttu pole me enam nii liikuvad ja tugevad kui peaksime, siis iga uus tavapärasest suurem koormus tähendab kehale kerget šokki. Alustades pärast pikemat pausi taas treeningutega on normaalne, et esimese trenni järel võivad erinevad lihasrühmad tunda anda ja valutada. Valu on tingitud lihastesse pingutuse ajal kogunenud piimhappest, mida aitavad eemaldada erinevad taastusviisid. Seejuures on ülejärgmisel päeval lihasvalu tavaliselt hullem kui trennijärgsel päeval, aga trennijärgne ebamugavus ei tohiks heidutada, kui endale on kindlad eesmärgid seatud. Tähtis on puhata, mis on organismile kõige loomulikum, tervislikum ja sõbralikum, ent mitte kõige kiirem viis, et suuremast koormusest taastuda.

Taastu trennist!

Loe artiklit edasi ajakirjast Mari. Tellimisinfo leiad siit
Kuidas taastuda aktiivsest liikumisest ja treeningust?
Taastu trennist!
easy to use best web hosting companies solutions provided by best hosting companies uk with reasonable time websites design, for website hosting in UK you may want to look at list web hosting best top 5 uK present some choices, which offer topping quality web hosting in UK. top website hosting review hosting web best service quality becomes good web hosting great solutions for your needs. which web hosting is best good recommend top review of best web hosting top suggest good web hosting provider hea teada kodulehe valmistamine aara.ee ja lisaks tasub kodulehe tegemise kohta lugeda kodulehe valmistamine
Taastu trennist!
FITNESS

 


© Copyright

Ajakiri Mari on autorikaitse objekt ning selles avaldatud materjalide kasutamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.

  

 

Rubriigid               

Naised ja elu

Mood ja ilu

Heaolu ja tervis

Söök-jook

Elustiilirubriik

Toimetus   

Ajakiri Mari

Tellimisest

Reklaam

Kontaktandmed

Võta ühendust

Kontakt

Ajakiri Mari

671 21 30

Merivälja tee 1

OÜ Marikiri