Ajal, mil merre kargavad vaid talisuplejad, võiks osaleda mõnes basseinitrennis, mille suurest valikust leiab igaüks endale sobiliku.

Treening vees, kus saab joosta, hüpata, tantsida ja kas või poksida, on tõhus, turvaline ja meeleolukas. Ujumisoskus pole seejuures oluline. Kuna kehale mõjuvad nii veetakistus, inerts- ja üleslükkejõud kui ka liikumisel tekkivad pöörised, saavad koormuse ja massaa¾i kõik lihasgrupid.Basseinitreeningute eelistest kõneldes nimetabki veeaeroobika treener ja treenerite koolitaja Margit Lipstuhl esimesena, et tegu on tasakaalustatud lihastreeninguga: kuna veetakistust tuleb ületada igas suunas, teevad ka lihased tööd igas suunas. ”See, et veetreening ei anna piisavat koormust, on müüt,” lausub ta. “Koormus on saalitreeninguga samaväärne, kuid tänu vee jahutavale keskkonnale on pulss madalam ja ülekuumenemist pole karta.” Vees treenimine ei koorma ega põruta liigeseid-luid. See sobib kõikidele, ka rasedatele, eakatele ja ülekaalulistele (rinnuni vees olles jääb keharaskusest alles vaid väike osa), ning maandab suurepäraselt stressi. Ajal, mil merre kargavad vaid talisuplejad, võiks osaleda mõnes basseinitrennis, mille suurest valikust leiab igaüks endale sobiliku. web hosting services top

Jäta pinged vette!

Tekst: Monica Raud, fotod: Margit Lipstuhl

Ajal, mil merre kargavad vaid talisuplejad, võiks osaleda mõnes basseinitrennis, mille suurest valikust leiab igaüks endale sobiliku.

Treening vees, kus saab joosta, hüpata, tantsida ja kas või poksida, on tõhus, turvaline ja meeleolukas. Ujumisoskus pole seejuures oluline. Kuna kehale mõjuvad nii veetakistus, inerts- ja üleslükkejõud kui ka liikumisel tekkivad pöörised, saavad koormuse ja massaa¾i kõik lihasgrupid.Basseinitreeningute eelistest kõneldes nimetabki veeaeroobika treener ja treenerite koolitaja Margit Lipstuhl esimesena, et tegu on tasakaalustatud lihastreeninguga: kuna veetakistust tuleb ületada igas suunas, teevad ka lihased tööd igas suunas. ”See, et veetreening ei anna piisavat koormust, on müüt,” lausub ta. “Koormus on saalitreeninguga samaväärne, kuid tänu vee jahutavale keskkonnale on pulss madalam ja ülekuumenemist pole karta.” Vees treenimine ei koorma ega põruta liigeseid-luid. See sobib kõikidele, ka rasedatele, eakatele ja ülekaalulistele (rinnuni vees olles jääb keharaskusest alles vaid väike osa), ning maandab suurepäraselt stressi.

Jäta pinged vette!
Ajal, mil merre kargavad vaid talisuplejad, võiks osaleda mõnes basseinitrennis, mille suurest valikust leiab igaüks endale sobiliku.
Jäta pinged vette!
easy to use best web hosting companies solutions provided by best hosting companies uk with reasonable time websites design, for website hosting in UK you may want to look at list web hosting best top 5 uK present some choices, which offer topping quality web hosting in UK. top website hosting review hosting web best service quality becomes good web hosting great solutions for your needs. which web hosting is best good recommend top review of best web hosting top suggest good web hosting provider hea teada kodulehe valmistamine aara.ee ja lisaks tasub kodulehe tegemise kohta lugeda kodulehe valmistamine
Jäta pinged vette!
FITNESS

 


© Copyright

Ajakiri Mari on autorikaitse objekt ning selles avaldatud materjalide kasutamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.

  

 

Rubriigid               

Naised ja elu

Mood ja ilu

Heaolu ja tervis

Söök-jook

Elustiil

Toimetus   

Ajakiri Mari

Tellimisest

Reklaam

Kontaktandmed

Võta ühendust

Kontakt

Ajakiri Mari

671 21 30

Merivälja tee 1
11911 Tallinn