Ühed kurdavad seedeprobleeme reisile minnes, kuid teistele on seedevaevused igapäevaelu osaks. Nende lihtsate reeglite abil aga saad oma seedimise korda, kus iganes sa ka viibid.

1.    Söö korrapäraselt Kiire elutempo juures on lihtne söömisele vähem tähelepanu pöörata. Kes meist ei oleks hommikul kodust välja tormates ainult paar lonksu kohvi võtnud või töö juures kiirete asjatoimetuste nimel lõuna söömata jätnud. Jättes vahele terved toidukorrad ja tervislikud vahepalad, on lihtne hiljem üle süüa. Suured toiduportsjonid on aga seedimisele märksa kurnavamad. Lisaks on süües kiirustamisel teinegi negatiivne külg: me ei mälu toitu korralikult läbi, see tekitab aga meie seedesüsteemile täiendava koorumuse. Keskendu süües toidule ja väldi söögilauas segavaid tegureid nagu telefon, arvuti või televiisor. Söö päevas kolm põhitoidukorda ning kaks kuni kolm vahepala, mis aitab vältida liigset näljatunnet ja ülesöömist. Nii on toiduportsjonid väiksemad ja seedimine ladusam. Ühed kurdavad seedeprobleeme reisile minnes, kuid teistele on seedevaevused igapäevaelu osaks. Nende lihtsate reeglite abil aga saad oma seedimise korda, kus iganes sa ka viibid. web hosting services top

Kiirenda seedimist!

Sandra Leeben, toitumisnõustaja

Ühed kurdavad seedeprobleeme reisile minnes, kuid teistele on seedevaevused igapäevaelu osaks. Nende lihtsate reeglite abil aga saad oma seedimise korda, kus iganes sa ka viibid.

Kiirenda seedimist!

1.    Söö korrapäraselt

Kiire elutempo juures on lihtne söömisele vähem tähelepanu pöörata. Kes meist ei oleks hommikul kodust välja tormates ainult paar lonksu kohvi võtnud või töö juures kiirete asjatoimetuste nimel lõuna söömata jätnud. Jättes vahele terved toidukorrad ja tervislikud vahepalad, on lihtne hiljem üle süüa. Suured toiduportsjonid on aga seedimisele märksa kurnavamad. Lisaks on süües kiirustamisel teinegi negatiivne külg: me ei mälu toitu korralikult läbi, see tekitab aga meie seedesüsteemile täiendava koorumuse. Keskendu süües toidule ja väldi söögilauas segavaid tegureid nagu telefon, arvuti või televiisor.

Söö päevas kolm põhitoidukorda ning kaks kuni kolm vahepala, mis aitab vältida liigset näljatunnet ja ülesöömist. Nii on toiduportsjonid väiksemad ja seedimine ladusam.

Ühed kurdavad seedeprobleeme reisile minnes, kuid teistele on seedevaevused igapäevaelu osaks. Nende lihtsate reeglite abil aga saad oma seedimise korda, kus iganes sa ka viibid.
Kiirenda seedimist!
easy to use best web hosting companies solutions provided by best hosting companies uk with reasonable time websites design, for website hosting in UK you may want to look at list web hosting best top 5 uK present some choices, which offer topping quality web hosting in UK. top website hosting review hosting web best service quality becomes good web hosting great solutions for your needs. which web hosting is best good recommend top review of best web hosting top suggest good web hosting provider hea teada kodulehe valmistamine aara.ee ja lisaks tasub kodulehe tegemise kohta lugeda kodulehe valmistamine
Kiirenda seedimist!
TOIT JA TERVIS

 


© Copyright

Ajakiri Mari on autorikaitse objekt ning selles avaldatud materjalide kasutamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.

  

 

Rubriigid               

Naised ja elu

Mood ja ilu

Heaolu ja tervis

Söök-jook

Elustiil

Toimetus   

Ajakiri Mari

Tellimisest

Reklaam

Kontaktandmed

Võta ühendust

Kontakt

Ajakiri Mari

671 21 30

Merivälja tee 1
11911 Tallinn