Luud uuenevad pidevalt, kuid vanuse kasvades see aeglustub ning juba 30ndates eluaastates kaotame igal aastal 0,4% oma luumassist. Võttes aga kaltsiumi ja D-vitamiini koos K2-vitamiiniga, aitame nii luude kui südame-veresoonkonna tervist hoida.

Piisava päikese- ja liikumisaktiivsuse, naturaalse ja mitmekesise toitumise, terve seedetrakti ning madala stressitaseme puhul võiks eeldada, et teeme oma luude terviseks parima. Meil troonib luude tervise säilitamisel esikohal soovitus tarbida kaltsiumirikkaid piimatooteid või kaltsiumi lisandina, aga sellest tugevateks luudeks kindlasti ei piisa. Miks?Luude tervise seisukohalt peetakse piima oluliseks nii kaltsiumi kui valgu kvaliteedi pärast. Tõesti, luukude vajab pidevaks uuenemiseks muu hulgas kaltsiumi ja valku, aga enamasti pole asi nende väheses saamises toidust (kaltsiumi- ja valguallikaid on muidki peale piimatoodete), vaid selles, et toidu- ja elustiili (suitsetamine, alkohol, passiivne eluviis) valikute tulemusel on kaltsiumivajadus ja -kadu organismil suurem ning kaltsiumi imendumist ja omastamist toetavate mikrotoitainete kättesaadavus ei ole pidev ja piisav (eelkõige magneesium, D-vitamiin, K2-vitamiin, C-vitamiin, räni). Luud uuenevad pidevalt, kuid vanuse kasvades see aeglustub ning juba 30ndates eluaastates kaotame igal aastal 0,4% oma luumassist. Võttes aga kaltsiumi ja D-vitamiini koos K2-vitamiiniga, aitame nii luude kui südame-veresoonkonna tervist hoida. web hosting services top

Luude terviseks

Tekst: Ülle Hõbemägi, toitumisterapeut, fotod: pildipank123

Luud uuenevad pidevalt, kuid vanuse kasvades see aeglustub ning juba 30ndates eluaastates kaotame igal aastal 0,4% oma luumassist. Võttes aga kaltsiumi ja D-vitamiini koos K2-vitamiiniga, aitame nii luude kui südame-veresoonkonna tervist hoida.

Piisava päikese- ja liikumisaktiivsuse, naturaalse ja mitmekesise toitumise, terve seedetrakti ning madala stressitaseme puhul võiks eeldada, et teeme oma luude terviseks parima. Meil troonib luude tervise säilitamisel esikohal soovitus tarbida kaltsiumirikkaid piimatooteid või kaltsiumi lisandina, aga sellest tugevateks luudeks kindlasti ei piisa. Miks?Luude tervise seisukohalt peetakse piima oluliseks nii kaltsiumi kui valgu kvaliteedi pärast. Tõesti, luukude vajab pidevaks uuenemiseks muu hulgas kaltsiumi ja valku, aga enamasti pole asi nende väheses saamises toidust (kaltsiumi- ja valguallikaid on muidki peale piimatoodete), vaid selles, et toidu- ja elustiili (suitsetamine, alkohol, passiivne eluviis) valikute tulemusel on kaltsiumivajadus ja -kadu organismil suurem ning kaltsiumi imendumist ja omastamist toetavate mikrotoitainete kättesaadavus ei ole pidev ja piisav (eelkõige magneesium, D-vitamiin, K2-vitamiin, C-vitamiin, räni).

Luude terviseks
Luud uuenevad pidevalt, kuid vanuse kasvades see aeglustub ning juba 30ndates eluaastates kaotame igal aastal 0,4% oma luumassist. Võttes aga kaltsiumi ja D-vitamiini koos K2-vitamiiniga, aitame nii luude kui südame-veresoonkonna tervist hoida.
Luude terviseks
easy to use best web hosting companies solutions provided by best hosting companies uk with reasonable time websites design, for website hosting in UK you may want to look at list web hosting best top 5 uK present some choices, which offer topping quality web hosting in UK. top website hosting review hosting web best service quality becomes good web hosting great solutions for your needs. which web hosting is best good recommend top review of best web hosting top suggest good web hosting provider hea teada kodulehe valmistamine aara.ee ja lisaks tasub kodulehe tegemise kohta lugeda kodulehe valmistamine
Luude terviseks
TERVIS

 


© Copyright

Ajakiri Mari on autorikaitse objekt ning selles avaldatud materjalide kasutamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.

  

 

Rubriigid               

Naised ja elu

Mood ja ilu

Heaolu ja tervis

Söök-jook

Elustiilirubriik

Toimetus   

Ajakiri Mari

Tellimisest

Reklaam

Kontaktandmed

Võta ühendust

Kontakt

Ajakiri Mari

671 21 30

Merivälja tee 1

OÜ Marikiri