Halvad ja head rasvad, rasvane ja rasvatu – küllap hakkavad need mõisted tõeliselt rääkima alles siis, kui häda majas.

Nii rasvade puudus, liig kui ka ühekülgsus menüüs on tervisele kahjulikud.Hullutavad saialõhnad pagaritöökoja uksel panevad suu vett jooksma – selle sõnumi toovad meieni õhus hõljuvad rasvamolekulid. Need molekulid loovad täidlase, küllastava maitse ja pika täiskõhutunde. Võrrelge kahte putru, võisilmaga ja ilma: mõlemad sobivad süüa, aga vaid ühel on kreemjas suussulav tekstuur. Meie meeled on tuunitud ära tundma ja nautima seda, mida vajame. Paraku on külluslik toidulaud meeleteravust moonutanud ning me ei taju enam, kui palju ja mida meile vaja on. Tüüpilises eestimaises menüüs on palju piima- ja lihatoodetest pärit küllastunud rasvhappeid, mida arvutiajastu inimestele, kes füüsilist tööd ei tee, sellisel määral ilmselgelt tarvis ei ole. Seda ei tasakaalusta ka antioksüdantiderikas toortoit. Rafineeritud, odavate päevalille-, rapsi- ja maisiõlide ajastul on lisandunud veel üks ootamatu probleem – liialt küllastumata oomega-6-rasvhappeid. Nii rasvade puudus, liig kui ka ühekülgsus menüüs on tervisele kahjulikud. Halvad ja head rasvad, rasvane ja rasvatu – küllap hakkavad need mõisted tõeliselt rääkima alles siis, kui häda majas. web hosting services top

Millist rasva eelistada?

Tekst: Ülle Hõbemägi, toitumisnõustaja, fotod: pildipank 123

Halvad ja head rasvad, rasvane ja rasvatu – küllap hakkavad need mõisted tõeliselt rääkima alles siis, kui häda majas.

Millist rasva eelistada?
Nii rasvade puudus, liig kui ka ühekülgsus menüüs on tervisele kahjulikud.

Hullutavad saialõhnad pagaritöökoja uksel panevad suu vett jooksma selle sõnumi toovad meieni õhus hõljuvad rasvamolekulid. Need molekulid loovad täidlase, küllastava maitse ja pika täiskõhutunde. Võrrelge kahte putru, võisilmaga ja ilma: mõlemad sobivad süüa, aga vaid ühel on kreemjas suussulav tekstuur. Meie meeled on tuunitud ära tundma ja nautima seda, mida vajame. Paraku on külluslik toidulaud meeleteravust moonutanud ning me ei taju enam, kui palju ja mida meile vaja on. Tüüpilises eestimaises menüüs on palju piima- ja lihatoodetest pärit küllastunud rasvhappeid, mida arvutiajastu inimestele, kes füüsilist tööd ei tee, sellisel määral ilmselgelt tarvis ei ole. Seda ei tasakaalusta ka antioksüdantiderikas toortoit. Rafineeritud, odavate päevalille-, rapsi- ja maisiõlide ajastul on lisandunud veel üks ootamatu probleem – liialt küllastumata oomega-6-rasvhappeid. Nii rasvade puudus, liig kui ka ühekülgsus menüüs on tervisele kahjulikud.

Halvad ja head rasvad, rasvane ja rasvatu – küllap hakkavad need mõisted tõeliselt rääkima alles siis, kui häda majas.
Millist rasva eelistada?
easy to use best web hosting companies solutions provided by best hosting companies uk with reasonable time websites design, for website hosting in UK you may want to look at list web hosting best top 5 uK present some choices, which offer topping quality web hosting in UK. top website hosting review hosting web best service quality becomes good web hosting great solutions for your needs. which web hosting is best good recommend top review of best web hosting top suggest good web hosting provider hea teada kodulehe valmistamine aara.ee ja lisaks tasub kodulehe tegemise kohta lugeda kodulehe valmistamine
Millist rasva eelistada?
TOIT JA TERVIS

 


© Copyright

Ajakiri Mari on autorikaitse objekt ning selles avaldatud materjalide kasutamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.

  

 

Rubriigid               

Naised ja elu

Mood ja ilu

Heaolu ja tervis

Söök-jook

Elustiil

Toimetus   

Ajakiri Mari

Tellimisest

Reklaam

Kontaktandmed

Võta ühendust

Kontakt

Ajakiri Mari

671 21 30

Merivälja tee 1
11911 Tallinn