Audentes Fitnessi peatreeneri Anu Ruutu sõnul on hea meeles pidada, et kehale meeldib liigutamine ja higistamine ning see mõjub hästi ka vaimule. Kui trenni ei jõua, peaks iseseisvalt treenima.

40. eluaastale lähenevad naised vajavad kindlasti venitusi, sest enamik neist istub kogu tööpäeva laua taga. “Seega tuleks tööl või kodus iga tund korraks püsti tõusta ja kogu keha venitada,” rõhutab Anu. “Selleks tuleb võtta käed üleval pea kohal kokku ja venitada end pikaks, nagu keegi tõmbaks käsi taeva poole. Samuti võiks teha venitusi paremale ja vasakule poolele eraldi, lisaks keerata keha paremale-vasakule nii, et puusad jäävad paigale, ehk ümber oma telje.” Kui vähegi võimalik, on soovitatav vahetada tool (ka tööl!) suure istumispalli vastu, sest siis teevad lihased ka istumise ajal kogu aeg natuke tööd ning selg ei hakka valutama. Võimaluse korral tuleks alati kõndida trepist üles-alla, mitte kasutada lifti.  Audentes Fitnessi peatreeneri Anu Ruutu sõnul on hea meeles pidada, et kehale meeldib liigutamine ja higistamine ning see mõjub hästi ka vaimule. Kui trenni ei jõua, peaks iseseisvalt treenima. web hosting services top

Parem enesetunne, reipam olek

Tekst: Kaire Uusen, fotod: Terje Lepp

Audentes Fitnessi peatreeneri Anu Ruutu sõnul on hea meeles pidada, et kehale meeldib liigutamine ja higistamine ning see mõjub hästi ka vaimule. Kui trenni ei jõua, peaks iseseisvalt treenima.

Parem enesetunne, reipam olek

40. eluaastale lähenevad naised vajavad kindlasti venitusi, sest enamik neist istub kogu tööpäeva laua taga. “Seega tuleks tööl või kodus iga tund korraks püsti tõusta ja kogu keha venitada,” rõhutab Anu. “Selleks tuleb võtta käed üleval pea kohal kokku ja venitada end pikaks, nagu keegi tõmbaks käsi taeva poole. Samuti võiks teha venitusi paremale ja vasakule poolele eraldi, lisaks keerata keha paremale-vasakule nii, et puusad jäävad paigale, ehk ümber oma telje.” Kui vähegi võimalik, on soovitatav vahetada tool (ka tööl!) suure istumispalli vastu, sest siis teevad lihased ka istumise ajal kogu aeg natuke tööd ning selg ei hakka valutama. Võimaluse korral tuleks alati kõndida trepist üles-alla, mitte kasutada lifti. 

Audentes Fitnessi peatreeneri Anu Ruutu sõnul on hea meeles pidada, et kehale meeldib liigutamine ja higistamine ning see mõjub hästi ka vaimule. Kui trenni ei jõua, peaks iseseisvalt treenima.
Parem enesetunne, reipam olek
easy to use best web hosting companies solutions provided by best hosting companies uk with reasonable time websites design, for website hosting in UK you may want to look at list web hosting best top 5 uK present some choices, which offer topping quality web hosting in UK. top website hosting review hosting web best service quality becomes good web hosting great solutions for your needs. which web hosting is best good recommend top review of best web hosting top suggest good web hosting provider hea teada kodulehe valmistamine aara.ee ja lisaks tasub kodulehe tegemise kohta lugeda kodulehe valmistamine
Parem enesetunne, reipam olek
FITNESS

 


© Copyright

Ajakiri Mari on autorikaitse objekt ning selles avaldatud materjalide kasutamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.

  

 

Rubriigid               

Naised ja elu

Mood ja ilu

Heaolu ja tervis

Söök-jook

Elustiilirubriik

Toimetus   

Ajakiri Mari

Tellimisest

Reklaam

Kontaktandmed

Võta ühendust

Kontakt

Ajakiri Mari

671 21 30

Merivälja tee 1

OÜ Marikiri