Kui tunnete, et pere, töö ja kodu kõrvalt ei jätku aega spordiklubisse minna, siis ei tasu veel käega lüüa, sest ennast liigutada ning füüsilist vormi parandada saab ka kodus.

Selg pingetest vabaks.Jooksmine ja rattaga sõit võivad küll head tervisespordialad olla, kuid kui te sporti ei armasta või on kehakaal liiga suur, siis tuleks füüsiliseks pingutuseks sobivam viis leida. Pole tähtis, kas olete lapsega kodune või jõuate koju alles õhtul − üks lihtne ja sobiv võimalus on teha iga päev jalutuskäik. Kui selleks aega ei ole, siis võib liikumise mõne muu tegevusega ühendada. Kõndige näiteks iga päev mõni bussipeatusevahe jalgsi või jalutage poest koju suurema ringiga. Pool tundigi värskes õhus mõjub kosutavalt ja vähendab külmetushaiguste ohtu. Jalutuskäik mõjub toonusttõstvalt eelkõige siis, kui teha seda korrapäraselt, paraja koormusega ning ilmast olenemata. Juba mõne aja pärast märkate, et jalad on paremas vormis ning energiat on varasemast rohkem. Kui tunnete, et pere, töö ja kodu kõrvalt ei jätku aega spordiklubisse minna, siis ei tasu veel käega lüüa, sest ennast liigutada ning füüsilist vormi parandada saab ka kodus. web hosting services top

Treeni kodus: keha ja mõtlemist

Tekst: Kaire Uusen, fotod: Mari Pukk

Kui tunnete, et pere, töö ja kodu kõrvalt ei jätku aega spordiklubisse minna, siis ei tasu veel käega lüüa, sest ennast liigutada ning füüsilist vormi parandada saab ka kodus.

Treeni kodus: keha ja mõtlemist
Selg pingetest vabaks.
Jooksmine ja rattaga sõit võivad küll head tervisespordialad olla, kuid kui te sporti ei armasta või on kehakaal liiga suur, siis tuleks füüsiliseks pingutuseks sobivam viis leida. Pole tähtis, kas olete lapsega kodune või jõuate koju alles õhtul − üks lihtne ja sobiv võimalus on teha iga päev jalutuskäik. Kui selleks aega ei ole, siis võib liikumise mõne muu tegevusega ühendada. Kõndige näiteks iga päev mõni bussipeatusevahe jalgsi või jalutage poest koju suurema ringiga. Pool tundigi värskes õhus mõjub kosutavalt ja vähendab külmetushaiguste ohtu. Jalutuskäik mõjub toonusttõstvalt eelkõige siis, kui teha seda korrapäraselt, paraja koormusega ning ilmast olenemata. Juba mõne aja pärast märkate, et jalad on paremas vormis ning energiat on varasemast rohkem.
Kui tunnete, et pere, töö ja kodu kõrvalt ei jätku aega spordiklubisse minna, siis ei tasu veel käega lüüa, sest ennast liigutada ning füüsilist vormi parandada saab ka kodus.
Treeni kodus: keha ja mõtlemist
easy to use best web hosting companies solutions provided by best hosting companies uk with reasonable time websites design, for website hosting in UK you may want to look at list web hosting best top 5 uK present some choices, which offer topping quality web hosting in UK. top website hosting review hosting web best service quality becomes good web hosting great solutions for your needs. which web hosting is best good recommend top review of best web hosting top suggest good web hosting provider hea teada kodulehe valmistamine aara.ee ja lisaks tasub kodulehe tegemise kohta lugeda kodulehe valmistamine
Treeni kodus: keha ja mõtlemist
FITNESS

 


© Copyright

Ajakiri Mari on autorikaitse objekt ning selles avaldatud materjalide kasutamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.

  

 

Rubriigid               

Naised ja elu

Mood ja ilu

Heaolu ja tervis

Söök-jook

Elustiil

Toimetus   

Ajakiri Mari

Tellimisest

Reklaam

Kontaktandmed

Võta ühendust

Kontakt

Ajakiri Mari

671 21 30

Merivälja tee 1
11911 Tallinn