Core board’i ehk tasakaalulaual rühmatreeningu teevad nauditavaks mitmekesised harjutused, mis hoiavad trennis osaleja vaimu ja keha värske.

Sparta spordiklubi peatreeneri Janika Koch-Mäe sõnutsi saab lauda igapidi pöörata ja ka harjutused sellel on vaheldusrikkad. Tasakaalulauatreeningute eesmärgiks on treenida funktsionaalsemalt kere keskosa lihaseid, samas pannakse tööle kere-, kõhu põik-, sirg-, süva-, selja-, reie-, tuhara-, käe- ja rinnalihased. Kogu keha saab koormust. Kuna nii paljud lihasgrupid on töös, tõstab trenn hästi pulssi. Treeningprogrammi välja töötades pandi võrdselt rõhku nii spordi- kui ka füüsilise teraapia põhimõtetele, kus ei olnud oluline, kui palju liigutusi ja kuidas neid tehakse. Core board sobib nii algajatele kui edasijõudnutele, erinevas eas trennihuvilistele, sealhulgas lapseootel naistele. Samuti neile, kel on probleeme põlvedega, kes on teinud läbi põlveoperatsiooni, olnud suusatajad või jooksjad – neil aitab tasakaalulaud põlve stabiliseerida ja tugevdab põlve ümber olevaid lihaseid. Seejuures saab tasakaalulaua rühmatreeningus endale ise sobiva intensiivsuse valida, kuigi osalt mõjutab seda ka treener. Kes ei ole varem core board’il tasakaalu hoidnud, sel võib minna treeningu alguses ligi kümme minutit, et kõikuva pinnaga harjuda. Pärast mõningast trenni on osaleja tasakaal aga nii hästi arenenud, et ta saab vaevata tasakaalulaual ühe jala peal seismist nõudvaid harjutusi kaasa teha. Core board’i ehk tasakaalulaual rühmatreeningu teevad nauditavaks mitmekesised harjutused, mis hoiavad trennis osaleja vaimu ja keha värske. web hosting services top

Treening tasakaalulaual

Siiri Liiva foto: Terje Lepp

Core board’i ehk tasakaalulaual rühmatreeningu teevad nauditavaks mitmekesised harjutused, mis hoiavad trennis osaleja vaimu ja keha värske.

Treening tasakaalulaual

Sparta spordiklubi peatreeneri Janika Koch-Mäe sõnutsi saab lauda igapidi pöörata ja ka harjutused sellel on vaheldusrikkad. Tasakaalulauatreeningute eesmärgiks on treenida funktsionaalsemalt kere keskosa lihaseid, samas pannakse tööle kere-, kõhu põik-, sirg-, süva-, selja-, reie-, tuhara-, käe- ja rinnalihased. Kogu keha saab koormust. Kuna nii paljud lihasgrupid on töös, tõstab trenn hästi pulssi. Treeningprogrammi välja töötades pandi võrdselt rõhku nii spordi- kui ka füüsilise teraapia põhimõtetele, kus ei olnud oluline, kui palju liigutusi ja kuidas neid tehakse.

Core board sobib nii algajatele kui edasijõudnutele, erinevas eas trennihuvilistele, sealhulgas lapseootel naistele. Samuti neile, kel on probleeme põlvedega, kes on teinud läbi põlveoperatsiooni, olnud suusatajad või jooksjad – neil aitab tasakaalulaud põlve stabiliseerida ja tugevdab põlve ümber olevaid lihaseid. Seejuures saab tasakaalulaua rühmatreeningus endale ise sobiva intensiivsuse valida, kuigi osalt mõjutab seda ka treener. Kes ei ole varem core board’il tasakaalu hoidnud, sel võib minna treeningu alguses ligi kümme minutit, et kõikuva pinnaga harjuda. Pärast mõningast trenni on osaleja tasakaal aga nii hästi arenenud, et ta saab vaevata tasakaalulaual ühe jala peal seismist nõudvaid harjutusi kaasa teha.

Core board’i ehk tasakaalulaual rühmatreeningu teevad nauditavaks mitmekesised harjutused, mis hoiavad trennis osaleja vaimu ja keha värske.
Treening tasakaalulaual
easy to use best web hosting companies solutions provided by best hosting companies uk with reasonable time websites design, for website hosting in UK you may want to look at list web hosting best top 5 uK present some choices, which offer topping quality web hosting in UK. top website hosting review hosting web best service quality becomes good web hosting great solutions for your needs. which web hosting is best good recommend top review of best web hosting top suggest good web hosting provider hea teada kodulehe valmistamine aara.ee ja lisaks tasub kodulehe tegemise kohta lugeda kodulehe valmistamine
Treening tasakaalulaual
FITNESS

 


© Copyright

Ajakiri Mari on autorikaitse objekt ning selles avaldatud materjalide kasutamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.

  

 

Rubriigid               

Naised ja elu

Mood ja ilu

Heaolu ja tervis

Söök-jook

Elustiil

Toimetus   

Ajakiri Mari

Tellimisest

Reklaam

Kontaktandmed

Võta ühendust

Kontakt

Ajakiri Mari

671 21 30

Merivälja tee 1
11911 Tallinn