Mille poolest erinevad Šivananda ja Kundalini joogatunnid, testisime Tartu joogakeskuses.

Šivananda jooga Poolteist tundi kestev Šivananda jooga annab mõnusa füüsilise koormuse, sest keskendub suuresti harjutustele. Pärast seda on tõesti tunne, et olen kehaga paremas kontaktis ja midagi saavutanud. Šivananda kui joogaliik iseenesest otsib tasakaalu vaimse ja füüsilise vahel. Sellel, kel on suurem huvi, on võimalik sukelduda ka joogafilosoofiasse ja oma elustiili vastavalt kohandada. Kellel mitte, saab korrapärasest tunnis käimisest meeldiva koormuse, painduvuse ja kehatunnetuse. Tund algab ja lõpeb mantrate laulmisega. Treener Reelika Rohtmaa julgustab kõiki kaasa laulma, kuid kohustuslikuks seda kellelegi ei tee. Iga tunni alguses tehakse veel kaht tüüpi hingamisharjutusi ja keha asenditeks ehk asana’teks ettevalmistav seeria, mida kutsutakse päikesetervituseks. Väga oluline on tunni kestel õigesti hingata. Sügavalt hingates kogub keha vajalikku energiat, et ennast korralikult pingutada ja samas ka lõdvestada. Mille poolest erinevad Šivananda ja Kundalini joogatunnid, testisime Tartu joogakeskuses. web hosting services top

Šivananda ja Kundalini jooga eripära

Grete Kõrgesaar

Mille poolest erinevad Šivananda ja Kundalini joogatunnid, testisime Tartu joogakeskuses.

Šivananda ja Kundalini jooga eripära

Šivananda jooga

Poolteist tundi kestev Šivananda jooga annab mõnusa füüsilise koormuse, sest keskendub suuresti harjutustele. Pärast seda on tõesti tunne, et olen kehaga paremas kontaktis ja midagi saavutanud. Šivananda kui joogaliik iseenesest otsib tasakaalu vaimse ja füüsilise vahel. Sellel, kel on suurem huvi, on võimalik sukelduda ka joogafilosoofiasse ja oma elustiili vastavalt kohandada. Kellel mitte, saab korrapärasest tunnis käimisest meeldiva koormuse, painduvuse ja kehatunnetuse.

Tund algab ja lõpeb mantrate laulmisega. Treener Reelika Rohtmaa julgustab kõiki kaasa laulma, kuid kohustuslikuks seda kellelegi ei tee. Iga tunni alguses tehakse veel kaht tüüpi hingamisharjutusi ja keha asenditeks ehk asana’teks ettevalmistav seeria, mida kutsutakse päikesetervituseks. Väga oluline on tunni kestel õigesti hingata. Sügavalt hingates kogub keha vajalikku energiat, et ennast korralikult pingutada ja samas ka lõdvestada.

Mille poolest erinevad Šivananda ja Kundalini joogatunnid, testisime Tartu joogakeskuses.
Šivananda ja Kundalini jooga eripära
easy to use best web hosting companies solutions provided by best hosting companies uk with reasonable time websites design, for website hosting in UK you may want to look at list web hosting best top 5 uK present some choices, which offer topping quality web hosting in UK. top website hosting review hosting web best service quality becomes good web hosting great solutions for your needs. which web hosting is best good recommend top review of best web hosting top suggest good web hosting provider hea teada kodulehe valmistamine aara.ee ja lisaks tasub kodulehe tegemise kohta lugeda kodulehe valmistamine
Šivananda ja Kundalini jooga eripära
FITNESS

 


© Copyright

Ajakiri Mari on autorikaitse objekt ning selles avaldatud materjalide kasutamine ilma väljaandja kirjaliku nõusolekuta on keelatud.

  

 

Rubriigid               

Naised ja elu

Mood ja ilu

Heaolu ja tervis

Söök-jook

Elustiilirubriik

Toimetus   

Ajakiri Mari

Tellimisest

Reklaam

Kontaktandmed

Võta ühendust

Kontakt

Ajakiri Mari

671 21 30

Merivälja tee 1

OÜ Marikiri